In my life

In my life

fredag 27 december 2013

Realisation!

Folk är som gamar när rean sätter igång. Som om de aldrig sett kläder förr. Herregud va folk och de trängs, blir förbannade om man råkar vara i vägen och det slits och rycks i plaggen som hänger (hängde) snyggt. 
Värre än en lördag i Ullared! 
Själv befann jag mig på Emporia igår haha. Japp, bästa dagen ;-)
Det var mycket folk jan man säga och väldigt dålig luft. 
Men jag hade lovat Theodor att åka dit och dessutom skulle han få ta ett hål i örat som han så gärna ville, så vi gjorde det, åt glass... Sen blev det hemåt igen. Jag pallade inte gå o titta ens. 
Hittar ändå aldrig något på rean. 

Julafton då? Jo, den var lugn kan man säga. Jag och barnen åt julmat och myste, byggde med lego, var ute o lekte och sedan kom han.. Den berömde mannen med det vita skägget ;-)
Barnen blev nöjda med sina julklappar. Jag också. Hade fått av mamma och mormor. 
Jag behöver inte klappar. Hade inte önskat mig något heller så jag var nöjd.
Ville fick massa lego vi suttit o byggt igår. Även en mikrofon på stativ som blev väldigt poppis. 
Theodor fick en radiostyrd helikopter, kläder och en leksakspistol av mig bl.a.  Oh av sin pappa o sambo fick han en egen iPad mini. Nöjd kille!

Ella blev nog mest glad för sitt Pippi nattlinne hon fick av min mamma, sina skor med svanar på o sitt Hello Kitty paraply. 


Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar