In my life

In my life

söndag 12 januari 2014

Solig söndag

Att sova tills man vaknar är lyx. Även om klockan är 07.30. Då har man i alla fall inte blivit väckt utan man vaknar själv och är utvilad. Skönt. 
Sen att kunna ligga kvar i sängen ytterligare 1-2 timmar är megalyx! 
Det gjorde vi idag. Pratade o skrattade. Finns ingen som gör mig så glad som Hon med stort H. 
Vi tog en brunch framför TVn o kollade klart på en fin film som vi somnade till sist. 

Igår var vi runt i Skåne o kollade lite i affärer, åt supergod kulglass och avslutade kvällen på V.E.S.P.A i Lund med god pasta. 
Hem o kollade film o bara njöt av tillvaron. 

Det första hon sa i morse var: jag tänkte på det, jag kan ju tvätta sen i em när du åker o hämtar Theodor. 

Alltså jag blir tårögd.. Fina fina underbara människa. Att ens tänka det en söndag morgon. Ville göra dubbel middag ikväll om ifall att Theodor gillar såsen i maten och igår tänkte hon på bilstolarna till de små. 
Underbara människa. Tänker på allt. Har ett hjärta fyllt av kärlek och ett samspel utan dess like. 
Älskar dig min underbara skatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar