In my life

In my life

onsdag 8 januari 2014

Lillördag

Igår var det onsdag och lillördag. Det uppmärksammade vi hemma och efter en god maträtt som Emma fixade med lax, bladspenat, en smaksatt créme fraiche och pressad potatis, så hade jag köpt en liten chipspåse o en pepsi Max till Theodor som han fick efter maten. När han lagt sig kollade vi film, drack ett glas vin o åt lite gott vi också. 
Så mysig kväll... Alltså denna kärleken jag känner går inte att beskriva. Det är som att jag vill skrika ut i hela världen hur lycklig jag är! Bara jag skriver detta då bubblar det i hela mig av kärlek och lycka. En fantastisk känsla. 

I morgon är det fredag och en helg framför oss i tvåsamhet. Vi har inte bestämt än vad vi ska hitta på men något blir det! 
Nu dags för jobb och jag känner mig som en lycklig liten unge som gör "hoppsa steg" till skolan. 
Lyckan är maxad!

Kram på er!





1 kommentar: