In my life

In my life

måndag 6 januari 2014

Jullovsslut

I morgon är det dags igen. Dags för vardagen med jobb efter en ledighet sen den 23/12. Känns som jag varit ledig hur länge som helst och jag har njutit av min ledighet...på många sätt. 
Mest av allt för att jag funnit världens mest underbara människa. Trodde inte att man kunde finna en person i sin närhet som är så fantastiskt lik en själv, som jag gjort. En person som tycker lika som en själv, tänker likadant, har samma drömmar, lika åsikter, samma intresse, filmsmak, samma vinsmak och till och med samma godissmak ;-) 

Ja, det är overkligt nästan men hon är som mig. Det ser jag som en fördel. Många ser sådant som negativt men jag tror tvärtom. 

Jag har blivit bortskämd till max under min ledighet. Känns som jag bott på ett spa. Känner mig utvilad och har energi till att börja arbeta igen, som aldrig förr. 
Tack min fina älskade Emma. 

I morgon börjar som sagt arbetet igen och min vän Bennis ska börja arbeta på skolan också. Ska bli jättekul att ha henne på samma place om dagarna :-)
Theodor börjar skolan på onsdag och i morgon ska han vara med mig på jobbet. Det ser han fram emot. 
Efteråt tänkte jag att vi två ska in till Lund o Nova. Kika lite på rean eller nyinkommet. Bara mysa. Han o jag. 
Han behöver lite egentid, då Ville o Ella är väldigt retsamma många gånger. 
Ja, T han kan han också... Men många gånger får han ta skiten från de små. Så nu är veckan utan de små och då blir det lite mer spontana kvällsvisiter efter jobbet och extra mys med mamma o Emma. 

Nu filmkväll - skräckis! 

Kram på er!






1 kommentar:

  1. Ja, det märks att nya kärleken är nåt speciell ...kärleken bara flöööööder vilket jag förstår ..... Underbart att känna sig älskad och att hitta någon som man klickar så med.....
    Även jag blir glad att läsa och se bilder på FB ;)

    Skönt med " egentid " ibland "glöms" de stora barnen bort jag vet då är de där lilla x-tra viktigt som att ta en fika eller mysa lite x-tra en dag
    Ha en bra dag kram Linda S-W

    SvaraRadera