In my life

In my life

måndag 27 januari 2014

Måndag

Ny vecka har startat. En kort vecka med både jobb, barn och kärlek. 
Jag jobbar fram till torsdag. På fredag morgon 05.30 sitter jag på bussen till Lund mot tåget som ska ta mig till Stockholm. 
En helg i träningens tecken. Nike med säkrare ord. Det är nämligen dags för Nike Blast 2014. 
Jag ska inte träna utan jobba. Ska bli jättekul!! Men jag kommer sakna kärleken o barnen här hemma. 
Men bra att sakna ibland, försöker jag tänka. 

Idag kom Ville och Ella till oss och alla är nu samlade. Hela min fina familje-flock. 

Snön har lagt sig som en vit matta...igen. Och i morgon följer mina två minsta troll med mig till jobbet eftersom förskolan tydligen hade utvecklingsdag som jag totalt missat!?!
Men då är det bra att jobba där man gör och att rektorn är positiv till att ha med barnen då det krisar. 

Kram och godnatt måndag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar