In my life

In my life

söndag 12 januari 2014

Måndag

Lite småseg idag när klockan ringde, kan man ju säga. Men upp o hoppa. Två ägg i magen, sen kör vi!
Happy monday!!

Härlig filmkväll igår efter god middag Emma hade fixat tills jag o Theodor kom hem. 
Hag hämtade honom med tåget igår. En glad kille möttes jag av och vi satt o pratade hela vägen på tåget. Varsin plats hade vi men Theodors plats befann sig i mitt knä lutandes mot mitt bröst i en timme. Min stora lilla älskade son. Åtta år gammal men fortf så nära, pussig, kramig o go. 
En dag blir det mindre av den varan så jag njuter av de stunder han vill sitta o gosa med sin mamma på detta vis. 
Ibland så stor...ibland så liten. 

När vi kom hem hade hjärtat mitt både tvättat, lagat mat o c h städat!
Blev nästan tårögd än en gång... 
Att hon ens hann!? Damma o skura golven. lyx.com

Nu börjar en ny vecka med nya möjligheter!

Välkommen måndag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar