In my life

In my life

fredag 31 januari 2014

NTC TOUR 2014

Idag är man uppe innan tuppen kan man säga. Kl.05 gick jag upp efter att ha snoozat 30 min. Skulle upp o tvättat håret men orkade jag det efter den långa arbetsdagen igår? Nej, det gjorde jag inte. Så det blev snooz och sista gången alarmet gick igång hörde jag ytterdörren öppnas. Hem kom Johanna o hennes vän Evelina. De hade vart ute och ja, klockan 05 är ju normalt att komma hem en lördagsmorgon. Kanske inte lika normalt att gå upp då. Om man nu inte jobbar eller ska resa. 

Just nu befinner jag mig i bästa staden enligt mig - Stockholm. Det var igår dags för NTC TOUR. En tour som går världen igenom. Igår hade touren världspremiär i Sverige och Globen. Kul!

Min uppgift igår var att se till att "mellan- snackarna" Martin Björk och Marie Serneholt hade det bra och säga till när det var dags för deras entréer. Ett roligt uppdrag men de krävde inte så mycket haha.. Så jag fick hjälpa till på annat håll också. Mycket folk, roligt folk. Tur det, för annars hade jag deckat. Hade vart uppe sen kl.04 och jag var hemma 01.00. Fick på det och pratade med kärleken min såklart. Saknar henne jättemycket så tur telefoner finns! ;-)

Nu på väg till Globen igen och idag är det dags för Nike Blast. Många presentatörer, både svenska och utländska och många dom kommer och tränar dessa två kommande dagar. 

Bilder kommer! Här är några bilder från gårdagen. 



Kram!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar