In my life

In my life

måndag 3 februari 2014

Nike blast

Då var man tillbaka i Skåne igen efter en intensiv och fullspäckad helg i Globen tillsammans med ett par tusen andra pigga, glada och förväntansfulla träningsmänniskor. Jag trodde jag skulle vara i shoppen i år men det blev ändrade planer. Till det bättre i mina ögon :-)

Jag hade hand om logerna och gästerna som var där under helgens gång. 
Fredagen var ju Marie Serneholt och Martin Björk där. Samt en kvinnlig liten hip hop artist (minns ej namnet.. Nono, mono eller nåt :-)) och Petter uppträdde. 

Lördagen och söndagen var det Martin Björk, Kristin Kaspersen, Anna-Lena Björklund, Petter och Emma Wiklund som jag skulle se till att de hade det bra, dricka, godis och energidrycker i sina loger, hämta rätt storlekar i kläder samt följa med dem till deras ställe de skulle till on de ville. Mycket trevliga personer kan jag tillägga. Det blev mycket skratt :-)

Igår när vi skulle lämna Globen fick vi avsluta med att gå och hämta vår ersättning. Så tacksamt!
Fick två uppsättningar kläder som vi jobbade i, samt ett par extra skor, en jacka, en väst och en jacka. Kläderna vi jobbade i kan ni se nedan. 

Borta bra men hemma bäst!
Så skönt att komma hem till Emma och hon hadegjort så fint hemma. Städat överallt och fixat. 
Underbara älskade du!

Kram på er!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar