In my life

In my life

fredag 8 november 2013

Underbart väder

Trots vabb fick det bli lite luft idag...det har ju ingen dött av och dessutom behövdes det verkligen idag för guuud va barnen vart jobbiga. JA, man får säga så!

Snälla men ju längre dagen gick desto värre blev det. Trots lek, bus, pedagog, god mat, lyxfika, legobygge, flygplansvikningar och film så var det inte tillräckligt. 
Theodor kom i eftermiddags också och då lös barnen upp. Alla tre. 
Märks att de saknar varandra. 
Väl hemma fixades tacos och sedan blev det popcorn i soffan med bolli. 
En stund senare ville Ella lägga sig och medan jag läste en Max-bok (favoriten) så somnade Ville i soffan...ståendes med överkroppen i soffan och benen på golvet :)
Theodor tände sedan ljus i vardagsrummet och vi hann mysa lite innan det var dags att gå i säng för honom också. 
Jag kan inte sova och har kollat internet och fixat med mina mobilbilder.. Även nya stolar till köket kom idag med DHL. Jättefint blev det!

Nu ska jag väcka kärleken som somnat i min famn. Nog dags att gå o sova. Lär ju bli väckt runt 06 i morgon som alltid. Ingen sovmorgon här inte ;-)

Kram och godnatt





3 kommentarer:

  1. Hej Carola!
    Har nu sett alla de visade sju avsnitten av Bron på svt-play. Vilken kanonserie!!! Besviken dock över att inte ha sett DIG en enda gång!! kanske i resterande avsnitt???!!
    Måste ha varit kul att få vara med alla fall!!
    Eva

    SvaraRadera
  2. Vilka fina ljusstakar på bordet! Får man fråga vart de är inhandlade/märke? Tack/Linda

    SvaraRadera
  3. NUU har jag sett dig!! Coolt! Bra jobbat.
    Eva

    SvaraRadera