In my life

In my life

onsdag 6 november 2013

Nu är baket igång

Idag tog jag tag i mitt sug jag haft i ett par veckor, nämligen att baka lussebullar. Jag vet, många tycker det är för tidigt men vilken tur att jag inte är någon av dem då ;-) 
De blev riktigt goda och fluffiga som alltid! Jodå, baka bullar det kan jag till och med skryta om att jag kan göra väldigt goda. Flickvännen min ska få smaka i morgon. Även mina småtroll. 
Det får nog bli en fika i morgon. Det händer nästan aldrig här hemma... Att vi fikar alltså. Men i morgon känner jag för att det kommer bli uppskattat av både stora och små. 

Jag var jättepigg och undrade kl.21 hur jag skulle bli trött. Men jodå.. Nu 2,5 timme senare (och alldeles för sent för mitt eget bästa) så ligger jag i sängen. Var sådär trött för tio minuter sedan. Tar tydligen på krafterna att blogga för nu ligger jag med ett halvöppet öga och skriver. Pang-bom-trött. 
Dags att sova!

Kram och godnatt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar