In my life

In my life

onsdag 20 november 2013

Allt på en gång

Idag är det onsdag. Lillelördag, barnbidragsdag och sjukdag. Yippi!
Ryggskott from hell. Kom inte ur sängen i morse och det innebar att även barnen fick vara hemma. Kunde inte putta på en vagn 30 min när jag ej knappt kan gå till toa. 
Först kass i magen, följt av den härliga kvinnosaken och på det ryggskott. Allt på en gång. Thanks!

Barnen har iaf varit snälla idag, både mot varandra och mig. Ella blåser på min rygg i hopp om att det inte ska göra ont *sötloppa* och Ville håller min hand o klappar på mig medan vi ser på film. 
Ella somnade middag nyss. Alldeles för sent egentligen men jag orkar inte ha henne gnällandes o vill bli buren för hon är trött resten av dagen. 
Så lär bli senare i säng men vad gör det? Ingenting idag. känner jag. 

Onsdag i seghetens tecken. 

Kram på er!

Lite bilder på tavlorna som kom upp igår i Ellas rum, samt i hallen. Tack Onka o Magnus för hjälpen igår. Kärlek. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar