In my life

In my life

onsdag 13 november 2013

BRON II BROEN

Det var tydligen många som hade sett mig i söndagens avsnitt av den svensk-danska kriminalserien Bron som sänds på svt, söndagar kl.21. 
Smsen haglade in tre min in i serien. Jag måste ju säga att jag blev rätt stolt över mig själv. Det såg rätt bra ut. I mina ögon i alla fall haha. 
Biljakt och det var ju filmat från en fastspänd kamera på motorhuven, riktad mot mig. Förvisso klipper dem väldigt mycket och har gjort men biljakten klippte de nog ingenting så ni som vill se mig i avsnittet kan ju passa på. 
Kolla svtplay.se och sök på Bron, avsnitt 8. 
De har dock bytt ut min röst till en skånsk röst. Vet ej varför men det var nog tanken från början eftersom jag skulle hålla radion framför munnen. Lite synd dock för mina repliker jag sa under inspelningen var bättre än de som hörs på tv. 

Kolla in vetja!

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar