In my life

In my life

lördag 23 november 2013

Fina personliga smycken

När det närmar sig jul så är alla såklart ute efter julklappar. Många vill ge namnsmycken, halsband, armband eller ringar. Det finns många webbshoppar som säljer sådana och jag vet inte vilken som är den bästa eller mest prisvärda. Jag kollar på hur smyckena ser ut och för ett tag sedan fastnade jag för webbshopen INOVA. De har fina smycken och jag har fastnat för ringarna speciellt... Hittade en 12mm ring som jag ska beställa som julklapp åt mig själv.

Här är ett prov på hur den kan se ut


Jag ska beställa med barnens namn i och deras födelseår inuti. Tycker att den var fin.
Så det blir min julklapp, till mig själv.


På tal om julklappar är jag snart klar. Jag har någon till, till Jannice och ett par småsaker till barnen men annars är jag i stort sett klar. Känns skönt och slippa ge sig ut i julstressen sen på helgerna när alla andra också ska köa och stressa.
Hur har ni det med julklappar? Köper ni många? Eller kanske inga alls? Firar ni jul?

Min pappa och hans fru ska till Thailand denna julen. Låter underbart. Jag har barnen denna julen och nästa är jag utan alla barn men förhoppningsvis inte utan mina flicka.
Så vi får se vart man firar då.. i ett grått Skåne, ett vitt Norrland eller kanske på en varm strand?

Ja, den som lever får se.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar