In my life

In my life

torsdag 7 november 2013

Kladdkakans dag inkl vabb

Började tidigt idag eftersom jag skulle hämta en elev. Tänker på pappa varje gång jag sätter mig i den bussen (han har kört taxi länge) och tar på mig rollen som skoltaxi chaufför. Kul faktiskt. 
Jag trivs super på mitt nya jobb. Trivdes på mitt gamla också men där var mycket "dö-tid". Här är att göra hela tiden och dagarna rullar på. Alltid finns något man kan göra och ja, jag trivs med det. 

Idag slog febern till på Ella. Även Ville fick följa med hem (så ja skulle slippa gå hem 30 min med vagn o ståbräda) och väl hemma blev det bakning (kladdkakans dag) och filmmys. 
Jag blev så seg känner jag. Hade lätt kunnat ta en powernap i soffan. 
Man blir ju inte direkt pigg av detta gråa trista väder som är nu. Klassiska november-väder. 

Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar