In my life

In my life

torsdag 28 november 2013

Julafton13

Det närmar sig advent och i nästan alla fönster ser man nu ljusstakar och stjärnor. Jag satte Upp Ellas stjärna förra veckan för det är så mörkt i hennes rum. Resten får vänta.
Nu är det bara tre dagar kvar till 1 advent och i kväll hade Lunds julshow som heter Julafton13 premiär.  Min vän Onka och jag var på genrepet igår och det var riktigt bra och roligt! Tiffany Persson, Filippa Bark och Tomas Petersson i humorsvängen och underbara Shirley Clamp och Miriam Bryant och Eric Gadd som sjöng. Vilka röster Shirley och Miriam har alltså. Rysningar över hela kroppen.
Det var jullåtar blandat med "vanliga" låtar och Filippa Bark (Sissela Benn) som körde sina humorgrejer titt som tätt. Hon är så cool. Skrattar fortfarande när jag tänker på det.

Helt klart sevärd!
Igår fick systemkameran följa med..därav dessa närbilder men jag är ju inte så haj på inställningarna i min dyra kamera, sååå...ljuset är väl inte det bästa. Men men ;-)











I morgon tar jag helg igen efter en ganska tuff vecka på jobbet. Att man kan kämpa så med att bara få dit eleverna, få dem att stanna och att lyckas hela dagen. Det är inte lätt med dessa underbara elever.
Bästa skolan, vi kämpar och vi gör det med bravur!
Vill du läsa mer om vår fina skola så kolla in här.

I helgen ska vi fira advent och planera julafton. Mysigt! Men först i morgon ska jag till min vän Agge och hänga med henne och store Vladden (hennes hund). Helgmys på hög nivå!


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar