In my life

In my life

fredag 23 augusti 2013

Våga stå för vilka ni är!

Det är märkligt vad folk spekulerar...anonymt dessutom.
Men kul ni läser och bryr er. Men spekulera inte i sådan ni inte vet något om. Vad som hänt mig och Ida eller varför det är slut och varför jag verkar glad och Ida ledsen.
Vi skriver olika. Jag skriver ofta inte om jag mår dåligt vilket Ida gör.
Alla är vi olika och jag har svarat era anonyma kommentarer.
Kan även meddela att varken jag eller Ida är singlar. Vi har båda två ny kärlek.
Så nu behöver ni inte oroa er för det.

Trevlig fredag kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh Lola, jag blir ledsen när jag läser om alla dumma kommentarer. Folk är fega och vågar inte stå för vad dom tycker. Strunta i det, DU är en otroligt fin människa. Glöm aldrig det! Lev & var lycklig. Kram Ella

    SvaraRadera
  2. Är så glad för din skull att du har en ny kärlek! Massor av kärlek från Jönnet

    SvaraRadera