In my life

In my life

fredag 9 augusti 2013

Fortfarande sommar

Vilken kväll! Varmt och skönt ute och det känns som att man får njuta varje dag nu för "poff" så blir det kyligt en dag... En kyla som är här för att stanna. 

Jag jobbar denna helgen vilket innebär att barnen är hos Ida. Även Theodor som brukar vara hos sin pappa dessa helhet men eftersom han varit där i fyra veckor och flyttar nästa helg så fick han stanna. Tror han har lite seperationsångest inför flytten plus att jag tror han saknar mig mu när jag jobbar, så lillkillen var ledsen ikväll. Känns inte bra men jag måste ju jobba. 
Jag vet ju att han har det bra hos Ida också, så det är inte det... Men ja, han är en känslig kille och har alltid varit. Å alltid mammig så det är klart det känns. 
Huvudsaken är att han har det bra. Han har ju kul tillsammans med sina syskon också. De leker bra nu oftast, Ville o Theodor. Det är kul!

Idag på jobbet var jag ute på cykeltur på den nya cykeln och gud vad den var läskig att cykla på. Kändes som den skulle välta i varje lutning på vägen och med tanke på att jag nästan väger hälften av personen som satt bredvid, kändes verkligen tyngdlagen. Men hem kom vi :)

Hoppas ni har haft en fin fredag!

Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar