In my life

In my life

onsdag 21 augusti 2013

MOLO i vinter

Rensning av kläder pågår just nu hemma i det Bergmanska hemmet. Kollar genom vinterkläder som barnen hade förra året. Vad passar, vad passar inte? Theodor har 2 par skor som Ville nu kan ha denna vintern och Villes förra vinter-set kanske passar Ella i år. Vi får se.
Jag tycker sådant här är kul i alla fall. Men det är klart...det är ju barnkläder det handlar om! Kan inte förstå vart jag fått intresset ifrån men det har hängt i sedan jag var liten och lekte med dockor. Hade en docka, stor som en 3 månaders bebis och jag bytte om på denna docka.. behandlade den som min bebis och tog verkligen hand om den. Till jag var 12 år! Haha.. Sjukt länge men jag hade jättesvårt att sluta leka med denna docka. Sen övergick jag direkt till att passa barn..o höll på med den regelbundet tills jag var 26 och fick Theodor. Så detta med barn har alltid legat mig varmt om hjärtat.

Nog om det.
Höstens och vinterns kläder börjar rulla in i butikerna och även webbshopparna kommer det in varje vecka nu. MOLO är ett danskt märke med massa färg och mönster. Ibland har de en fin kollektion enligt mig och ibland är det inte så lockande alls. Jag gillar däremot deras färgglada overaller och jackor som lyser upp glada små barn i vintermörkret.
Här är några plagg som jag gillar i deras vinterkollektion.
Regnbågsmössan, halsduken och vantarna är jag svag för till våra små regnbågsbarn.






















Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar