In my life

In my life

torsdag 1 augusti 2013

Sthlm och Pride

Sorry för sen uppdatering igen mina kära läsare! Det blir så ibland. Speciellt när det är mycket och tufft runt omkring. 
Nu börjar jag dock i en del se ljusare på det medan en sida släpar efter med mörk skugga vissa dagar. 
Det är klart, det är tufft! Men det blir bättre. 
Allt blir bra, som jag alltid säger och faktiskt så brukar det stämma. Det kanske inte blir som man hade tänkt sig men det blir bra. Bär med er de orden.

Sitter just nu nyvaken i en lägenhet i Sthlm. En mysig lägenhet med höga fönster, högt till tak och vita trägolv. Min dröm att ha i en lägenhet. Den ligger lugnt men ändå nära city. 

Igår var det invigning på priden och jag var där. Snälla Maria hade sett till att jag hade ett band o hämta ut gratis. Ställde mig i kön och vips insåg jag att de satte på mig ett vip-band som gäller veckan ut. Snälla snälla Maria, tusen tusen tack! Blev paff och glad och seglade in lite försiktigt i vip tältet bland kändisarna och minglet. Kände mig som hemma haha;)

Alexander Bard, Tina Lejonberg (eller vad hon heter), Sussie (i Lili & Sussie), Mona Sahlin, Eva Röse och massa andra.. Cool och kul känsla/stämning. 

Det var rött kallt framåt kvällen så det blev en sväng bland tälten och kikade. Blev haffad av Björn Borgs tält till att fotas i deras limited edition trosor då fick man dem med sig plus en vit bh. 
Så ett foto (jo det var fler dom gjorde det annars hade jag inte gjort det). 
De ville ha ner mig till att brottas i rosa slime också i dessa kläder... Men där gick gränsen ;)

Ikväll blir det schlagerkväll och tjejfesten dom brukar vara jättebra. 
Agge och Therese ska jag ut med så det blir nog roligt. 
I morgon blir det ev Grönan med barnen. Har inte sett de på många dagar nu. Saknar dem men i morgon ska vi gosa. Längtar.

Kram!







1 kommentar:

  1. Hamnade mitt i festande pridefestival i Amsterdam. Där var det håll i gång ska du veta! Folk i hela crazy staden. Eva

    SvaraRadera