In my life

In my life

tisdag 6 augusti 2013

Back in...

Japp, nu är man tillbaka till verkligheten igen. Ingen semester som väntar på en. Det enda som väntar är en höst och en lång vinter... Men som tur är så dröjer det dit. Det är ju faktiskt fortfarande sommar!
Hela augusti är sommarmånad och det är Malmöfestivalen också. 

Igår efter dagis o fritids hälsade vi på hos Theodors bästis. Fikade och när jag och de små åkte hem blev Theodor kvar. Han skulle sova över där inatt och det hade gått bra. Men det visste jag redan innan :)

Jag bakade bullar när barnen somnat och idag försov jag mig. Skulle upp 05.30 men vaknade 06.30 (börjar 07) så väckning av barn och fort på med kläder och iväg. Prick klockan 07 var vi på dagis. Så jag blev bara 10 min sen. Bra jobbat :-)

Idag jobbar jag kort dag och jag hade tänkt mig Dalbybadet i em med kidsen men vädret är sämre idag så jag tror vi tar en lekplats istället. 

Man blir bortskämd när solen skiner. Idag är det nästan... N ä s t a n kallt. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar