In my life

In my life

tisdag 6 augusti 2013

Två år sedan

Ja nu har klockan slagit 00.01 och det är den 7 augusti. Tanken gick direkt till min mormor... Och på min ängla-morfar. 
Idag, den 7/8 är det nämligen 2 år sedan han gick bort. 
Älskade lilla morfar. En sann vän. En duktig man på hushållssysslor och matlagning. 
Lilla morfar som tog det bäst av alla när jag "kom ut" och han som jag inte ens fick berätta för. Varför? Jag visste ju han skulle ta det bra. Bäst. Människokännare som arbetat i alla år på psykiatrin. Lilla moffe som ofta skrev handskrivna brev till mig. Ingen annan. Undrar varför? Det undrar jag fortfarande. Men blev glad för dem och de är sparade. 
Lilla älskade morfar. Du finns här hos mig, det vet jag. Jag vet det för fyra olika personer som aldrig träffats jan inte ha fel. Du finns med mig. Vid min ena sida och du beskyddar mig. 
Älskade lilla moffe..tåsa som jag sa när jag inte kunde säga morfar... 
Jsg älskar dig och tänker ofta på dig. 

Ta hand om dig och de dina, där du nu är. Fina morfar...Ta hand om Felicia också.  Älskar dig. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar