In my life

In my life

söndag 22 februari 2015

Söndagsmys med kärleken

Har just satt mig i soffan efter en dag på gående fot. Ja, i och för sig började vi dagen ganska bra, jag och K. Tog oss in till City och gick in på en engelsk mysig pub i Malmö, satte oss ner och tog en ÖL!
Ja, ni läste rätt. Jag som aldrig tyckt om öl, kan till och med se mig själv sitta på en klippa vid havet i sommar med en Corona i handen. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga haha.

Med oväntade presentkort och bonuscheckar i plånkan så köpte jag två par byxor till mig för en gångs skull. Smakråd av älskling och de blev toppen!
Även lite till barnen blev det. Så mycket fint nu i butikerna, så man hade kunnat köpa hur mycket som helst. Finns massor av fint Ella kan önska sig när hon fyller år i alla fall. Perfekt!
Bilder på dem kommer i nästa inlägg!






 Mina två minsta små lyckopiller.

 Ella hjälpte mig att baka mini cupcakes i helgen.


 Sån mysig förmiddag... Bara kunna sitta i lugn och ro, prata, mysa,
skratta och bara kunna njuta av vår egentid. Med god öl och fish & chips.
Vilken toppenstart på en ledig söndag.


När Theodor kom med tåget från Växjö med sin pappa, möttes vi på Vapiano, alla
och åt middag tillsammans innan vi skildes åt.
Vapiano är så kanon!  Supergod pasta och pizza!
Jag och K delade på den här godingen med salami. Tummen upp!!



Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar