In my life

In my life

fredag 27 februari 2015

Dags för kepan!

Jag är så kär i Nova Stars nya kollektion så jag måste titta lite varje dag på den!
Har beslutsångest och vad jag än köper kommer jag vilja ha något mer. Bara att gilla läget haha. 
Jag tycker personligen det är SÅ mycket roligare att köpa vår-och sommarkläder än höst-och vinter. 
Allt är så... Jag vet inte.. Jag blir bara så himla glad av alla färger som kommer då våren är på väg! Underbart!!


   Vilken hade ni köpt? Om ni bara fick
   välja en av dem? Är sugen på bägge 
   men nej... EN!! Vilken tycker du?




  Tänkte Ville skulle få skate tröjan. Min 
  lille skatare. Och blått som han passar 
  så bra i till sina blå ögon. 
  Ella hade älskat den rosa med volanger 
  men får se. Kanske kan hon önska sig 
  i födelsedagspresent!



   Så var det detta med min mössfetish 
   hahaha... Men även där så har barnen 
   mössor och behöver inte. Men EN ny 
   var ska de få. Ella ska nog få den rosa 
   eller den grå. Svårt val. 
   Ville då? Hmm... Den mörkblå tror jag. 
   Eller den turkosa? Haha.. Gaahh, blir 
   galen på allt fint! Och inte bara här utan 
   överallt är det fina plagg. 

   Nu finns även nyheterna från 
   Nova Star på www.babyshop.se


  Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar