In my life

In my life

torsdag 26 februari 2015

Snart helg!

En hektisk dag på jobb och sedan vidare på möte i Malmö efteråt. Theodor fick följa med och träffa tjejerna jag träffade och vad det gick ut på...det återkommer jag snart med. Lite att fixa med först bara.
Vi kom hem sent så det var rakt i säng för Theodor. Själv städade jag undan. Så skönt att komma hem i morgon efter jobbet. Min fredag då alla mina små lyckopiller kommer hem.
Var egentligen medbjuden uppåt landet på en tillställning men blev inte så...typiskt.
Saknar min älskling. Nästa helg ska vi i alla fall umgås och åka på kalas till släkten. Ser jag fram emot.

Har lite på gång, vilket är kul. Ville blev tillfrågad att vara statist i Bron, säsong 3 men jag jobbar ju vardagar så fick tyvärr tacka nej. Annars hade det vart kul och är glad de ringde!
På lördag ska jag fotas för en bildbyrå i Ystad, vilket ska bli spännande. 4 timmars jobb, sen hem och fixa inför killkväll som jag har lovat Theodor att han ska få ha. Mellomys med några klasskompisar.






Hittade Lofsan i tidningshyllan idag i affären. Kul!
Längesen jag träffade henne nu. Det var sist när Ella var bebis
På tal om tidning, så blev jag intervjuad av en journalist på Amelia
förra veckan, så håll utkik i nummer 7!
Handlar om att börja dejta på nytt efter en seperation.


Idag fick barnen varsitt par snygga jeansshorts som jag passade på att
köpa på H&M när de hade 20% på alla jeans.
Dessa har jag köpt i tre år till killarna och de är så snygga på.
I år fick även Ella ett par som hon sett och gillade så mycket.
Ännu gladare blev hon när jag sa att hon kan ha de redan nu med
strumpbyxor under. Gissar att det blir lördagskläderna om
fröken själv får bestämma.


Man längtar ju inte lite efter sommaren! Idag var det riktigt vårväder
ute dessutom. Sol, blå himmel och 10 plusgrader! SÅ skönt!


Godnatt fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar