In my life

In my life

söndag 22 februari 2015

Nytt i vårgarderoben!

Det blev lite kläder idag när vi var på stan. Jag har typ hål i alla mina jeans. Medvetna slitningar som blivit större och eftersom jag älskar dem har jag inte köpt nya, men idag så tyckte jag att det var dags!




 Skinny jeans som satt snyggt på!
Fin rumpa i dem fick man tydligen också haha.

 Chinos  som även dem var jättefina på, från Gina Tricot.


 Theodor har dragit iväg på längden och äger knappt
några byxor. Eftersom han är kräsen när det gäller kläder så hittade
vi bara ett bar. Men fina var dem på, ett par chinos och även en
vår-och sommarjacka hittade han en, som han gillade.
Från H&M, kommer bägge två.

 Även Ville har skjutit iväg på längden och storlek 116 är ett minne blott.
Välkommen 122 och bekväma men snygga "dra-på-byxor" som inte knölar
sig som allt gör enligt den lille mannen.
 Villes brax!

 Blev kär i Ellas chinos. Gillar den gylfen. Samma som på de jag köpte till mig.
Hon gillar ju inte såna här byxor men jag hoppas jag får på dem.
Så himla fina!!

 En liten tisha till som passar både till chinos, leggings, jeansshorts
och annat.

Och små söta kaninleggings också. Dessa komemr hon ju gilla
skarpt, om jag känner dottern rätt.
Fanns även lika söta trosor och strumpor. Perfekt 4-årspresent.
Kläderna till de minsta kommer alltihop från Lindex.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar