In my life

In my life

måndag 16 februari 2015

Kalas-fix

Något som jag tycker är riktigt roligt är att fixa inför kalas. Fixa, planera, leta inspiration, greja och göra det fint och kul till dagen D.
Min lilla bonus fyller 2 i morgon och kalas nalkas till helgen. Så idag har jag vikit ihop gottepåsar till barnen som ska komma på kalaset. Söta påsar blev det. Rosa förstås!

Jag sitter också ofta och kollar inspiration till mina barns kalas. Ella fyller år i maj och hon ska få ha sitt första barnkalas, som är föräldrafritt i undantag om någon vill vara med förstås.
Cirkustema ska hon ha och förhoppningsvis är det fint väder den dagen så vi kan vara ute.
Då har jag många förslag. Inomhus går såklart det också, men allt är lättare ute.





 Lite inspiration som jag har till kalaset i maj. Även biljetter som barnen
ska få till popcorn, godis och sminkning (för de som vill).
Bra att vara ute i god tid!


Har fixat mustascher också till sugrör och kanske blir det
några sådana här också.

Åh va roligt det är att diskutera med sig själv.
Hjärnan går på högvarv! Ha ha ha...


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar