In my life

In my life

söndag 1 februari 2015

Malmö tripp

Igår lördag startade vi dagen med att åka in till Lund och fixa Theodors glasögon som skulle justeras. Snabbt gjort och efter det önskade barnen Emporia. Vi körde dit och jubel i bilen haha. Ja, de gillar köpcenter precis som mig och Emporia är så bra tycker jag med sina små lekställen på de olika planen, så barnen kan springa av sig, klättra och busa...Innan man går vidare.



 Tre glada barn på väg!

 Ella skulle såklart prova glasögon när vi
besökte optikern.

 De hade gjort ytterligare ett bus-och lekrum på Emporia
där Ville trivdes. Massa ballonger att leka med!


 De små lekte och Theodor gick små korta rundor på egen hand.
Man ser lyckan och stoltheten när han kommer tillbaka där vi var.
Han längtar efter sina kusiner att de ska komma så de kan gå tillsammans där. Själva medan jag och min syster ska gå själva på annat håll. Ja, du syrran... när kommer ni!? ;-)

 Toalett paus! Ja, såna här coola puffar har de inne på dass ;-)

Mina små killar som börjar bli stora.
Ville... som blir skolbarn i augusti och Theodor som börjar mellanstadiet!
Galet vad tiden går fort!
Dessa små ville inte åka hem igår. Vi gick runt, de lekte, vi kollade ännu mer.. och åkte inte hem förrän
halv sex! Då var det jag som tyckte det var dags att bege sig.
Men kul att ett sådan ställe kan roa dem i så många timmar ;-)


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar