In my life

In my life

måndag 5 januari 2015

Stringhylla på plats

Igår kom äntligen Ellas rosa dina stringhylla upp, som har befunnit sig i klädkammaren ett bra tag eftersom jag inte "vågat" ge mig på att fixa det själv. 
Men nu är den bubbelgumsrosa hyllan o plats. Och äntligen kom PEZ figurerna upp också. Har velat de uppe i säkert fyra år haha... Men har liksom inte passat in men nu tycker jag de gjorde sig bra. 
Även mina gamla kläm-apor jag hade som liten gör att det blir lite retro över det hela. Gillar fortfarande retrostilen men även nytt. 
Pärlburken fick sin plats också istället för i köksskåpet och hennes namntavla fick stå på hyllan istället för på väggen. Den hängde tidigare just där hyllan nu sitter. 

Ja, jag är nöjd med den... Nu ska bara nån färg eller tapet upp på en vägg också. Har fortfarande lite beslutsångest angående det.. Ferm Livings tapet står högt i kurs men känns sådär att betala rullen i en hyresrätt.. Det är där skon klämmer. 







   KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar