In my life

In my life

torsdag 15 januari 2015

Jag - en i pusslet.

Torsdag och i morgon helg igen! Jobbdagarna rullar på och det är väl som man brukar säga, "tiden går fort när man har roligt"! Ja, jag trivs så bra på mitt jobb! Bästa skolan.
Vill ni läsa mer om skolan där jag arbetar på så kolla in här!
Man får verkligen så mycket tillbaka av dessa elever vi har.
Jag har alltid även fått höra då jag började arbeta med personer som har autism, att de inte vill vara nära en, aldrig möter en med blicken och är känslokalla.
Jag kan säga att de flesta eleverna vi har är sååå kärleksfulla, vill krama, gosa, mysa i knät och vara en nära. Fantastiska elever. Sen har dem, precis som vi, gränser och egen vilja.
men vem har inte det!?



 En av alla uppgifter idag jag hade tillsammans med en elev.
Att para ihop färger och former.


 Glad men trött!! Jag måste köpa järntabletter och se om det hjälper.
jag är så sjukt trött om dagarna. Sen ändå rastlös på kvällarna.
Säkert övertrött för man varit trött på dagen.
Men men.. Happy thursday! :-)


Fick frågan om jag kunde hämta mina småtroll en dag tidigare. Å självklart kunde jag det!
Ida skulle jobba sent så jag hämtade dem efter jobbet.
Ville sa han hade saknat mig och Ella pussades o kramades i massor.
Lera i håret och överallt hade hon också..så ett kvällsbad innan läggningen ikväll :-)


Nu film sen sova!
I morgon kommer älsklingen! Längtar så efter henne också. Myshelg med barnen framför oss.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar