In my life

In my life

torsdag 29 januari 2015

Lindex online

Det fortsätter att rulla in vårnyheter på  var och varannan butik, både på nätet och butikerna i våra städer. Det går mot rätt tidpunkt (tycker jag). Mot VÅREN och sen SOMMAREN!!
Hur underbart är det inte. Även om varje årstid har sin charm så älskar jag när det är ljusare och skönare om kvällarna. Ljumma sommarkvällar....vem längtar inte till det!?
Jeans är ju en favorit året om i min värld. Snyggt på sommaren till converse också.
Killarna gillar jeans medan Ella inte tycker om det jättemycket. Eller som hon själv säger:
"Jag älskar dem inte jättemycket".
Jeansleggings går däremot bra! Får köra på det ett tag till ;-)






Syskonmatchning? På Lindex har de fått in en snygg jeansmodell med hängslen. Dessa ovan med resår nertill finns upp till storlek 122 och de undertill finns till de större killarna från 128 och uppåt.
249:- för de små och 279:- för de stora. Tycker killarna om dem så blir det såna till våren.
Theodor växer så det knakar och har nästan inte några jeans. Rättare sagt så har han ett par blå som passar. Så verkligen dags för ett par till för min långa kille!


 Ella såg dessa prickiga och sa: "Deeeeem vill jag ha mamma. Får jag det!?"
Ja, hon fyller ju år i maj, så då kan hon kanske få dem. Tjejen uppskattar kläder i presenter vilket jag är väldigt glad för.
Denna biker jackan tyckte jag var så cool! Tyvärr finns den endast till stora tjejer.
Kanske lika bra det haha :-P


Har ni några favoriter?

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar