In my life

In my life

måndag 5 januari 2015

Sneakpeak på Villervalla


Det är nu det börjar trilla in nyheter runtom i butikerna. Vissa butiker har alltid fina kläder tycker jag, både höst och vår kollektioner medan vissa butiker har en bra säsong då och då. Där hamnar Polarn och Pyret och även Villervalla. Jag brukar vara nöjd med varannan säsong ungefär.
Villervalla gör ju färgglada kläder i regnbågens färger och det tycker jag är lite kul ibland.
Jag fann några bilder på Villervallas facebook sida och kommande kläder.
De finns inte på webbshopen eller i butikerna ännu men om ett par veckor.
Därav är bilderna dåligt upplösta eftersom jag tog dem där och förstorade dem.
men ni ser lite i alla fall ;-)



 Smidig regn-och skal overall till Ella hade varit perfekt på dagis!

 Dessa nattkläder tycker jaf var så fina..
Linnena kan man ju ha till vardags också.

Gillar ni stjärnor? Då finns det massor för er!

Jag väntar också på ett annat favoritmärke... PompDeLuxe!

Någon i Skåne som ska ha något klädparty?
Får man komma? Haha..
Jag bjuder in mig själv. Vill jättegärna gå på ett! Missade det i höstas!


KRAM på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar