In my life

In my life

torsdag 15 januari 2015

Min lille judokille!

Denna termin har äntligen Theodor fått börja på sin efterlängtade judo som han tjatat om en i augusti att få börja på. Han fick prova på några gånger innan jul och han ville så gärna.
Vi pratade, jag och hans pappa och tänkte vi ger honom en chans. Jag köpte en dräkt i julklapp och han har följt med sin klasskompis till träningarna.
Nu sist var jag med och kollade för första gången. Vilken kille jag har! Riktigt duktig för att vara så pass nybörjare. Blev stolt över honom och jag tänker pusha honom till att börja..och redan nu sist graderade han sig. Till Gulvitt bälte! Grattis Theodor!
Judo och truppgymnastik, dessa två sporter har han fastnat för och det glädjer mig att han har hittat något som han verkligen tycker om så pass mycket, han som aldrig visat intresse för något speciellt alls, varken i leksaksväg eller idrottsgren.





 STOLT kille med sitt nya bälte!!




Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar