In my life

In my life

söndag 11 januari 2015

Överraskning till barnen

Söndag idag och nu har jag äntligen satt mig ner..Lagom klockan 21 och söndagsfilmen börjar. Jag har hållit på precis hela dagen. Började redan igår kväll kl.23 när jag var så rastlös. Så började jag måla om väggen här hemma i vardagsrummet som jag så länge velat måla om. Kanske skulle valt en annan tidpunkt på dygnet, men det gick ju bra, det också ;-)
I morse målade jag omgång nummer två. I stormen gick jag sen en powerwalk och på vägen hämtade jag upp två ljusstakar i trä som jag hade köpt på en lokal loppis sida. Egentligen ljusstakar att ha på julen men jag hade beställt sprayfärg på Skapa mer för att förnya dem och få dem att passa in på min teak skänk mot min nya vägg. Jodå, jag hade sett detta i huvudet ett bra tag, så nu satt den!
Bilder om det kommer i nästa inlägg!


I veckan som var, hade vi ju en röd dag i almanackan och den tog vi till vara på genom att åka med alla barnen till Leos lekland. De visste inte vart vi skulle förrän vi var utanför. Jubel kan jag säga!
Mötte upp K och hennes dotter också, sen var det fullt ös i 2,5 timme.
Jättekul hade barnen...och vi!
Efteråt åkte vi hem och fortsatte mysa tillsammans med sällskapsspel och god mat.
Älskar mitt liv med K. Äntligen känner jag mig hel. Äntligen känner jag mig lycklig!! På riktigt.






 Ella fick provsitta elefanten...i smyg!
Den får man inte sitta på, sa hon. Men jodå..lite liiite :-)

 Två lagom trötta och varma killar i bollhavet!

 Ville och lilla L som hänger med de stora.
Så kul att se hur de små tar efter.

 När Leo kom ut så bokstavligen ruuuusade alla barnen
fram och alla (nästan alla) ville kramas!
Ella också såklart haha..

Igår var jag och Theodor på Emporia och kollade lite.
Åt god kulglass och när vi var inne på Carlings hittade han
en tröja till mig. "Den ska du ha mamma"!
Där var ord och inga visor. Bra smak har han också.
Han vet vad mamma gillar ;-)



Kolla in nästa inlägg om vad jag pysslat och sysslat med i natt och idag!!


Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar