In my life

In my life

tisdag 8 oktober 2013

Till det blågula huset

Idag hade jag en kort dag på jobbet. Mitt näst sista arbetspass dessutom. Ett kvar. På torsdag har jag ännu ett kort arbetspass och när jag slutar 12.30 ska jag hämta barnen och ha lite picknick i det fria. Ja, jag hoppas på bra väder. 

Idag körde vi till Ikea efter hämtning och införskaffade tre lampor. Behövs nu till hösten. En skrivbordslampa till Ellas rum, en taklampa i hennes rum och en fönsterlampa till vardagsrummet. Jag har så mörkt, så nu blev det bättre. 

Vi intog en fika också. Bulle fick det bli. Nöjda barn och nöjd mamma. 
Ella somnade på vägen hem och var omöjlig att väcka så kl.17 somnade hon och vaknade ju såklart lagom till klockan 19 då Ville skulle i säng. 
Nu, två timmar senare så har hon precis somnat och jag ska se film. VI heter den. 

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar