In my life

In my life

lördag 19 oktober 2013

Lllllördag!

Sovmorgon när den är som bäst. Blev väckt strax efter halv elva med nybakta scones. Det är jag inte bortskämd med. Massa tända ljus, nymo på TV och mysigt sällskap. En lång frukost som sträckte sig fram till lunchtid. 

Vi intog Emporia idag istället för Malmös gator. Så grått och trist ute. 
Massa fint fanns det. Illum gick vi nog nästan en timme och kollade haha. Hade kunnat shoppa för många många tusen där inne. Åh...underbar butik!
Med hem kom två kort som ska ramas in och hängas upp i hallen. 
Kärleken bjöd på lunch och efter det strosade vi lite till i det stora köpcentrumet. 
Molo har ju sin egna butik där och man blir alltid så glad av att gå in där. Alla glada färger. 
Köpte även julklapp till Ella. Var inne på Lindex och mkt fint till barn. 
Sneglade in på bebisavdelningen också. Älskar ju att titta på barn/bebiskläder. Åh guuud alltså! Sååå mycket fint, gulligt och tufft till de små. 
Ellas outfit var också fin. Se nedan vad det blev till klappen. 

Nu är det dags att sova. I morgon bitti /fm ska jag gå en powerwalk tänkte jag och sen är dagen fri..ledig. Jag njuter verkligen av min lediga helg. Kopplar av totalt. 
Saknar dock mina små troll ofantligt idag. På måndag kommer de igen. 2 av 3. 

I morgon kväll är det TV-kväll. Solsidan har ju premiär *tjohoo* och efter det är det ju Bron. Jodå, jag har sett mig själv i 2 avsnitt hittills. Dock suddigt så om man inte vet att jag är med så ser man mig inte. Bara jag som vet i vilka scener jag varit med i. 
Men snart kanske en tydlig vinkel dyker upp...vad vet jag ;-)

Kram och godnatt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar