In my life

In my life

tisdag 1 oktober 2013

1 oktober

Vilken fin höstdag att vakna upp till. Sol, blå himmel och nästan lite varmt. Underbart!
Theodor mår bättre och leker med lego. Igår låg han precis hela dagen. Så i em ska jag åka och lämna honom i Växjö. Idag flyttar jan också. Med sin pappa o bonusmamma, till ett radhus jätte nära skolan. Perfekt. 

Jag längtar efter min underbaring och åker dit efter Växjö. Så bra att tåget går dit också utan byte o skit. Det blir en myskväll med Hollywoodfruar. Ja, jag måste se på häxan Gunilla haha. Hon o Maria är ju de som gör programmet. Maria är ju störtskön medan Gunilla vill man ju helst smälla till så hon vaknar upp ur sin hemska bubbla. 
Fy vilken människa alltså. Men jag gillar programmet :-)

Kram och ha en fin 1 oktober!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar