In my life

In my life

lördag 26 oktober 2013

Stockholm i mitt hjärta

Åh va jag älskar att vara i denna staden. Så mysig, vacker, rolig och händelserik stad. Stressiga men alltid lika glada och vänliga människor. 
Jag förstår inte dem som tycker stockholmare är otrevliga. Faktiskt. Har alltid bara stött på massor med trevliga människor när jag varit här. Kanske är för att jag själv är så trevlig ;-) hehe. 

Kom upp igår och hade en härligt solig dag. Gick i roliga butiker och hittade massa fint. Likaså idag. R.O.O.M alltså.. I love this store! Vet inte hur länge vi gick där idag. Bara massa fint. Köpte två söta mindre planscher som jag länge tänkt köpa. Med hundarna Betty & Hugo på. Även en kökshandduk med Hugo och en skitsnygg kudde till vardagsrummet. På ena sidan Hugo och på andra Betty. I blått dessutom. Nyinkommen och jättesnygg (se bild nedan). Nöjd!
Var inne i Babyshops nyöppnade butik inne i Sturegallerian. Fin butik med mina favoritmärken till barn. 
Köpte ett par leggings från MiniRodini till Ella i julklapp. Gråa med röda "skinn"-hjärtan på knäna. Supersöta. 
Började som vanligt prata med personalen och slutade med att jag fick 19%. Thank you ;)
Hon blev glad att jag bloggade om dem ofta. Såklart :)

Ikväll var vi på ett mysigt hak i Gamla stan och åt en jättefin fisk-och skaldjursgryta. Så mysig helg detta. 
Jag njuter verkligen av att inte jobba helger och kvällar längre. Jag njuter ännu mer av att få vara med min kärlek. 

God natt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar