In my life

In my life

fredag 4 oktober 2013

Fredagsmys

Eftersom jag jobbar helg. Min sista dessutom, så tänkte jag att jag får ju fira på något sätt denna fredag. 
Sagt och gjort. 
En hyrfilm och lite lösgodis plus tända ljus och filt fixade jag mitt fredagsmys. Mitt i lunchtid. 
Vem har sagt att man måste kolla film, äta gitt och ha tända ljus på kvällarna? Nej, just det :-)

Lagom när filmen var slut, fixade jag mig och stack till jobbet. Mot min sista helg. 
Om två veckor är det JAG som ska få känna fredagskänslan och jag som ska få sova ut. Förstår ni? Jag ska ha sovmorgon en helg på evigheter. Tillsammans med den jag älskar dessutom. Hur lyxigt är inte det. 
De andra små trollen älskar jag förbannat mycket men de ger mig aldrig sovmorgon. Har aldrig gjort och kommer förmodligen inte göra de närmsta 10 åren haha. Så jag njuter när jag tänker på att jag ska få vara JAG varannan helg. Sova, hitta på saker, träffa vänner och bara vara. Ska bli....väldigt skönt. 
Äntligen ett socialt liv och inte bara jobb. 

Ikväll ska jag ut. LH i Malmö. Ett gayställe.. Ja, det heter Lesbian heaven. Trevligt ställe med roligt folk och bra musik. Ska ut med två vänner. Min fina flicka kunde inte följa med ikväll. 
Jag börjar jobba 09 i morgon men jag har gjort det förr. 34 år men som 24 i kroppen ;-)
Är man ute så sällan som jag är klarar jag mig på 3 timmars sömn. 
Sova kan jag ju göra... Nästa helg ;-)


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar