In my life

In my life

fredag 18 oktober 2013

Fredag - ledig.


Så var den då äntligen här. Min första lediga helg. 
Såklart jag varit ledig varannan helg innan också men ledig att kunna göra något själv/på tuman hand. DET har inte skett på väldigt väldigt länge, så nu njuter jag extra mycket av denna fredagen. 
Trots huvudvärk och en flickvän med halsont, så njuter vi av en fredag full med tända ljus, räkor, romsås och vitlöksbaguetter. Mums!
Dessutom kom hon hem till fina rosor idag. Fredagskärlek deluxe!

Jag har mest vilat huvudet hela dagen och hann även köpa första julklappen. Till Ella. En skön tunika att ha på förskolan. Tyckte den var lite söt. 
Sa hej till Hanna på Kids & Friends också. Där inne blir man ju knäpp. Vill ha allt! Sååå mycket fint. Har en tröja på span där men vet inte om Ella kommer att tycka om den. Polo!? Men den är hur söt som helst. Från märket How to kiss a frog. 
Ja, jag funderar lite till på den. Vill ju hon ska vilja ha den på sig också :-)

Nedan är tunikan jag köpte (den korallröda av de två) och så fanns det leggings till. Köpte inte några men får nog göra det. Söta till. 
Den djuriska outfiten med öron, ögon och svans, får nog också bli en julklapp haha. Mina barn har alltid tyckt om att klä ut sig. Speciellt de två jag fött. Undrar varför?! Hahaha :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar