In my life

In my life

torsdag 5 december 2013

Sven!

I morse var det helt vindstilla och solen gick upp. Jag körde för att hämta en elev och jag njuter alltid av att se solen gå upp/ned. Älskar det skenet... 
Nu sitter jag i soffan med en sovandes kärlek i knät. Två små hjärtan som sover tryggt i sina sängar och ett hjärta som jag facetimat med ikväll. Theodor. I morgon kommer han. Mysigt! 

Utanför är Sven o låter. Jäklar vad han måste ha starka lungor, för fyyy vad han blåser! Tänk alla djur i skogarna.. Stackars. 
Snart dags att sova. I morgon är det fredag och jag undrar hur många elever som kommer till skolan. Pga stormen idag. Det återstår att se. 

Ikväll gjorde jag pannkakor till barnen o Jannice. Även en 2-timmars kola fick koka. Den blev toppen!
Recept kommer en annan dag :)

Idag hade babyshop.se 30% på mitt favoritmärke Ralph Lauren, så jag passade på att köpa ett par skor till Ville som kommer vara lagom honom till våren/sommaren. Perfekt!
Svarta, snygga och lätta att ta av/på flr en ivrig 4-åring som vill ut o leka :-)

Sov gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar