In my life

In my life

måndag 23 december 2013

Dan före dan..

... Fast nu när jag ser hur mycket klockan är, så har dan före dan blivit självaste dagen - julafton. 

Jag har haft ångest några dagar pga att vi inte hade någon tomte. Ingen gran heller och inget sällskap. 
Men vi har varandra, som jag sa till Theodor och det är det viktigaste just nu. 

Han frågade om vi inte kunde bjuda hem några i morgon. Men det funkar inte riktigt så på julafton försökte jag förklara. Många är iväg och julafton planerar man. 

Tomtefrågan löstes tack vare en "Bron-kollega" som kände någon. 
Jag frågade och ja tack, han kunde. Började nästan gråta när jag läste det svaret. Julafton är räddad!
Kommer dock bli lite konstigt utan sällskap av fler men jag ska njuta av barnens paketöppning på efter Kalle Anka. På fm ska vi till kyrkan o kolla krubban med alla andra barn och på kvällen kommer min kollega hit och sällskapar. Jag blev så glad! Vuxet sällskap på kvällen när barnen somnat av en upplevelserik dag. 

Nu går mina ögon igen hela tiden, så dags att sluta de bruna och säga godnatt.


Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar