In my life

In my life

lördag 14 december 2013

Ett par till...

Idag blev det sovmorgon - till 10.30!? Jag blir nästan chockad när jag sover så länge. Lite lätt panik då jag inte vill sova bort hela dagen. Men sååå skönt att kunna sova ut på helgerna! 
Lång frukost och sedan julklappsshopping på Emporia. Det blev en till Ville och en till Theodor. Hittar ju saker o kläder hela tiden till barnen. Och jag tycker det är så kul att handla till dem dessutom. 
Var inne på Illum två gånger idag och tittade. Säkert en timme sammanlagt. Älskar den butiken. Massa fint! Å tittade på alla fina Kitchen Aid. Vill ha en vara för att de är så fina. Trots att jag nog inte skulle använda den så mycket om jag väl hade en. 
Så jag får drömma ett tag till ;-)





1 kommentar:

  1. Hej. Jag fick frågan om jag önskade mig en sådan. Men tackade nej. Den skulle bara stå och samla damm. Lite väl mkt pengar. :( Kram Sara

    SvaraRadera