In my life

In my life

tisdag 25 februari 2014

Heltid.com

Vad gör jag nu för tiden? Varför hör jag aldrig av mig? Det var alldeles för längesen jag skrev ...*sjunger*...

Ja, det var över rn vecka sen jag bloggade. Sorry! Verkligen. Men jobbet har slukat min energi. Har jobbat, kommit hem och vart fruktansvärt trött. Tror det är stelheten i min rygg och nacke som gör mig så himla trött. 
Måste boka massagetid. Min vän och kollega (som är massage terapeut) var så snäll och masserade mig förra veckan vid två tillfällen och jag var stel som en fiolsträng, sa hon. Och ja, det känns. Mer massage åt folket! :-)

Badrummet hemma fläktas av (läs har torktid) så en fläkt går dygnet runt och låter. Ett plastpås-rör leder genom kök, hall och badrum som barnen INTE får röra och INTE heller dra ur kontakten till fläkten! Eftersom det är som att vara utomhus i kök och hall eftersom golvet har tagit bort, måste inneskor användas och tas av innan man går in i resterande rum. Ett litet tjatmoment skulle man kunna säga. Av med skorna! På med skorna! Glöm inte skorna!
Ella glömmer lätt men är duktig ändå. Ville vägrade inneskor och grät en skvätt igår när han kom hem till oss. Nyklippt och snygg som han var. Och glad! Brast han sedan som om världen gick under. Allt på grund av ett par inneskor. 
Inte lätt att vara liten :-)

I morse var han stolt över sina dojjor och spatserade glatt med dem mellan hans rum och tv-rummet halv sex i morse haha. 


Kram från vardags kaoset! :-)




1 kommentar: