In my life

In my life

söndag 15 mars 2015

Söndagssplitt

En helg ligger bakom oss igen och i morgon är det måndag. Ny vecka, nya tag och äntligen kommer min kärlek i morgon eftermiddag. Längtar!
Idag har barnen varit iväg på olika håll. I alla fall mina killar. Theodor har varit på gymnastiktävling i Klippan och åkte dit i förmiddags med bästisen Ville och hans föräldrar.
Ville blev hämtad av Ida och skulle på kalas på Busfabriken i Malmö. Kvar var jag och Ella. En besviken Ella som också ville gå på kalas och framför allt ha ett eget kalas. Fick förklara att det är ju inte så länge tills hon fyller 4 år och då ska hon få ha ett eget kalas. Med cirkustema!

Jag tog och fixade lite picknick till henne inne på vardagrumsgolvet och med tunnbrödsrulle, dricka och Bullerbyn på film så var besvikelsen som bortblåst!
SJälv var jag hur trött som helst och skulle bara vila ögonen lite som blev en powernap. Ella bäddade in mig i en liten filt och sa jag skulle blunda. Då somnar man (läs jag) :-)



 Detta lilla troll...


Ville var jättenöjd när han var fixad till sitt kalas och med skjorta tyckte han att han var så snygg!
Fluga önskades också men hade ingen i matchande färg så... fick bli utan. (kan inte med att miss- matcha)
 Stora killen! Snart tappas väl den första tanden och en stor söt
glugg kommer finnas på det där leendet :-)

 Nöjd tjej med sin vattenflaska och matlåda från Rice.
För att se fler produkter från danska Rice, kolla in på babyshop.



Fick finbesök av min vän Onka och hennes dotter i eftermiddags. Slängde ihop en god
kladdkaka och Ella valde kex i affären. Två koppar kaffe och massa snack och skratt senare åkte de hem och jag o de små åt middag. De inväntade Theodor som var på tävlingen och längtade till han skulle komma hem.
Lagom till jag läste godnattsagorna kom Theodor hem och de fick sina efterlängtade godnattkramar.

Fick några filmer idag från tävlingen skickandes på sms.
Blev så stolt!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar