In my life

In my life

torsdag 12 mars 2015

Dags att kasta in vintermössorna!

Våren är här! I alla fall i södra Sverige. Hur ser det ut i resten av landet?
Så munderbart väder det har varit i veckan. Sol och blå himmel. Ljust när man går till jobbet och ljust när man kommer hem. Barnen vill inte gå in för att de vill leka ute och man får påminna om att ställa in både cyklar, skateboards, bollar och andra leksaker. En härlig tid!
Nu har jag lagt undan vintermössorna och tagit fram de tunnare men nya ska införskaffas då höstens är skabbiga (och för att jag älskar mössor).
Hur många mössor har ni till era barn? Eller till er själva?
Jag vill gärna kunna matcha till olika tröjor och jackor. Tycker inte om när det inte passar ihop, så då får man ju ha ett gäng....eller!? ;-)

Här kommer ett urval och alla fina mössor som finns. Många är det ju också som syr sina egna mössor, vilket jag också önskar att jag kunde men det enda jag gjorde på syslöjden i skolan var att sprätta haha.. Så att sy är inte min kopp te om man säger så :-)
Tur man är bra på annat här i världen!











Vill ni se dessa mössor i andra färger eller många andra över huvudtaget, så kika in
hos babyshop !!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar