In my life

In my life

tisdag 17 mars 2015

Föräldraledig

Ha haft en föräldraledig dag med min lillprins idag. Min lillprins som börjar bli stor! Så smart, snabbtänkt, rolig och kärleksfull. Har så många roliga funderingar men också många tunga funderingar.
Viktiga ärenden idag som slutade i lyx med en "Lady & Lufsen" måltid fast i Kinamat. Vi var lagom hungriga och delade på en tallrik och jag hade lovat Ville en glass till efterrätt om han var duktig under dagen, vilket han var! Så en Nogger och årets första glass blev det.

 Min balla unge!


 Färska hallon och blåbär till mellis. Riktigt gott och
kändes väldigt somrigt i vårsolen.


När glassen kom, kom även kvällskylan och vi skakade i kapp.
Väl hemma kröp vi ner under täcket i Villes säng, läste
kapitelbok och låg och pratade om dagen efteråt.
Mysig dag med kvalitetstid som den här lille killen behöver just nu.


I morgon är det jobb igen och jag ser så fram emot det!
Jag trivs så och mina barn jag har hand om.
Inskolningen av en elev fortsätter och nytt schema har kommit
in till kalendern. Nöjd.

Nu Trolljägarna och sen Stalkers. Mina två favoriter på tisdagarna!
Bra och viktiga program!


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar