In my life

In my life

fredag 16 maj 2014

Helg och sommarvärmen är tillbaka

Solen och värmen kom lagom till helgen, perfekt!
Sitter på tåget tillbaka från Växjö. Segaste resan på länge... Det har vart tågändringar, förseningar, sätta dit fler vagnar, nedsatt fart pga tåg framför, stopp helt pga mötande tåg, tekniskt fel... Ja, säg något de inte ropat ut i högtalarna sen klockan 16.30. Nu är klockan 20.40. I vanliga fall brukar jag åka kl.16 o vara hemma 20.00. Idag kommer jag vara hemma 21.30. Nice. 

Laddade hem gratisappen Readly. Riktigt bra app! Ett hett tips för dig som älskar att läsa tidningar och böcker också för den delen. Man får prova gratis i en månad sen koster det 199:-/mån och det är det värt kan jag säga. Jättemånga tidningar att välja mellan och med tanke på att visa tidningar som Plaza kostar uppåt 60:- så är det billigt med 199:-/mån. Prova och se om det är något för dig också!

I morgon åker jag och älsklingen till Göteborg. En heldag utan barn och ungarnas paradis - Liseberg. 
Vi ska ha kul och mysigt och bara vara... Ska bli jätteroligt! Längtar massor :-)

Bilder kommer såklart och vill ni följa mig på instagram heter jag carola_bergman


Tjingeling och happy friday night!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar