In my life

In my life

tisdag 22 april 2014

Påskmyseri

Påsken är över och dessa påskdagar vi hade, jag och Emma...de var fantastiska! Sol och värme. Nästan sommarvärme. Vi var barnfria i påsk och ingen påskäggsjakt blev av (den får bli till helgen istället för påskägg är ett viktigt moment i min värld då man har barn hihi. Jag har alltid fått påskägg och det vill jag föra vidare) så vi tog lilla bilen på utflykt och körde till Mölle utanför Helsingborg där vi besökte Nimis. Ett konstverk och av massa pinnar och bräder som en snubbe byggt upp. Jag har velat åka dit i 7½ år så det var ju på tiden :-)
Vi stannade till vid hamnen och åt glass innan vi körde hemåt igen.

En cider på balkongen i kvällssolen hann vi också med innan den gick ner.
Mysig dag och kväll!





 Turkost vatten och massa klättring blev det. Kul!
 Hjärtat på väg ner i bygget på Nimis.


 Ett tips: Ta inte med mindre barn och åk inte dit
När det regnat och är blött. Det var halt även då det var torrt
och ett meck att komma ner till bygget. Ännu mer meck att komma upp!
Benträning deluxe! :-)

Min älskade flickvän...så vacker.




KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar