In my life

In my life

onsdag 12 mars 2014

Hav, fiskmåsar, ankare och lite sjögräs

KappAhl levererar till sommaren!









Marint hör sommaren till enligt mig. Har alltid tyckt om marint på sommaren. Marinblått, rött, vitt och randigt. Sommar, s o m m a r, SOMMAR!!! Längtar dit och man blir sugen på att släng ner alla höstkläder i förrådet och fram med sommarskor och inhandla klänningar, shorts och tröjor till kidsen.
Även till mig men jag är så kass på att hitta just kläder till mig själv. Mitt intresse ligger ju och har alltid gjort...i barnkläderna. På gott och ont ;-)

Tycker ovanstående plagg hade vart fint till Ville och Ella. Till det sina vita och röda converse.
Just nu på KappAhl är det även ett erbjudande i att ta 3 betala för 2 på alla barnkäder, sååå....
..... Passa på! :-)



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar