In my life

In my life

tisdag 25 mars 2014

En vab-dag med en dotter som haft ögoninflammation. Idag var ögonen nästan inte röda alls och eftersom det var det enda som hon hade ont av, gjorde vi lite ärenden på IKEA. 
En obligatorisk korv med bröd blev det såklart efter inhandling av värmeljus, (som även dem är obligatoriska) en stor låda till leksaker att ha under sängen och förvaringslådor till garderoben. 
Ella var duktig och glad. Hon tycker om att hjälpa till och att ta kontakt med folk. Hon är våglig också och är inte rädd för så mycket. Ganska lik mig till sättet. 

Vi avslutade på Stadium och Ella fick en fleecejacka. Lila färg valde snäckan. Helt plötsligt stod hon på en skateboard och puttade fart. En annan mamma sa förvånat "va duktig hon är!"
"Vaddå?" Sa jag, innan jag sån att hon stod o grejade på brädan. Cool tjej. Hon tog den under armen och tyckte vi skulle köpa hem den. Men mamman vann ;-)

 Lite målande i målarbok innan brorsorna och Emma kommer hem. Så söt när hon försöker måla innanför linjerna .. Och se... Hon lyckades med rosetten på Kitty. 










Kram och trevlig kväll!
I morgon är det jobb för mig och förskola för Ella. Förskola...dagis. Varje gång jag skriver förskola låter det helt fel i mitt huvud (eftersom för mig är förskola det msn börjar när man är 6 år). Dagis. I morgon är det jobb för mig och dagis för Ella. 

1 kommentar:

  1. Du gums... barn får vara på dagis när de har ögoninfl sålänge det inte behövs torkas å sålänge hon är pigg. Det smittar som en vanlig förkylning säger 1177 så det är inget som är farligare än föräldrar som lämnar snoriga barn. Puss LH

    SvaraRadera